De Stadstuyn

French, Dutch |
7,9 (48 reviews)
75% recommended

De Stadstuyn

French, Dutch |
7,9 (48 reviews)
75% recommended
Free cancellation

Book your table now with free cancellation.

What 48 people say about De Stadstuyn

7.9 Based on 48 reviews. 75% of the guests recommend this restaurant.
Food
Service
Atmosphere
Write a review

8.0 Cuisine 8 | Service 9 | Atmosphere 7

Lekker gegeten.

Jen at 05 January 2020
Verified

9.3 Cuisine 8 | Service 10 | Atmosphere 10

Heerlijk gegeten, prettige bediening en goede ambiance

Marc at 21 December 2019
Verified

8.0 Cuisine 8 | Service 10 | Atmosphere 6

Prima vertoeven leuke actie

Ben Elzebroek at 08 December 2019
Verified

7.3 Cuisine 7 | Service 7 | Atmosphere 8

het was wel een beetje duur

Marietta Thomassen at 01 December 2019
Verified

"Onvriendelijke bediening en slechte prijs-kwaliteit"
4.0 Cuisine 4 | Service 2 | Atmosphere 6

Wat een afknapper. Waren op basis van positieve reviews gegaan. Hadden weliswaar een kortingsbon, maar wilden na het zien van de beperkte 3-keuze menu graag de a la carte kaart inzien. Eigenaar (zakelijk, kil, koud) gaf aan dat korting dan niet gold (was alleen voor 3-gangen menu). OK. Prima wmb. A la carte was hela...

Read full review

Wat een afknapper. Waren op basis van positieve reviews gegaan. Hadden weliswaar een kortingsbon, maar wilden na het zien van de beperkte 3-keuze menu graag de a la carte kaart inzien. Eigenaar (zakelijk, kil, koud) gaf aan dat korting dan niet gold (was alleen voor 3-gangen menu). OK. Prima wmb. A la carte was helaas niet zo veel bijzonders, dus toch maar voor de 3-keuze menu gegaan. Na voor- en hoofdgerecht opgegeven te hebben wilden we - zoals gebruikelijk in menig restaurant - het nagerecht laten afhangen van het moment (zwaar, zoet, fris, licht etc) en later pas doorgeven. Dit kon niet!? we waren verplicht keuze nagerecht al op voorhand aan te geven. Niet fijn dus als je je hoofdgerecht nog niet op heb (hoofdgerecht veel? weinig? smaakbeleving? Dessert daarna combineert goed/slecht?) Toen ik dus vervolgens vroeg om de a la carte kaart voor dessert, wederom op vrij onsympathieke wijze te horen dat korting dan niet zou gelden. Duh! Weet ik! Wij (wederom) gezegd dat dat geen probleem voor ons was: nogmaals aangegeven dat we willen kiezen naar vrije keuze uit gehele aanbod (desserts stonden nl niet op a la carte menukaart), dus we gaan niet apriori voor de korting! Bijbetalen is dus geen probleem, we komen tenslotte voor een lekker hapje eten! Sjagrijnig en kortaf krijgen we dessert kaart. Absoluut geen gevoel van een gewaardeerde klant en geen spatje hospitality!
Eten is niet bijzonder, idem wijn (Carmenere & Tempranillo matige kwaliteit) Biertje uit fles kan gelukkig weinig mis mee gaan (hoewel geen ene tripel in huis. Jammer) Normale prijs voor de 3-gangen keuze menu van €36,50 is overigens echt over-priced ... Prijs-kwaliteit matig-slecht. Jonge bediening was overigens zeer aardig, chapeau. De eigenaar in bediening is echter geen visitekaartje! Laat hem de admin doen. Ik kom niet meer terug vrees ik. Voor ruim €75 met 2 personen kun je elders écht veel beter en met meer hospitality eten en drinken! Uit eten gaan is tenslotte méér dan een bord voedsel met een wijntje.

Jim at 12 September 2019
Verified

Map All restaurants in Nijmegen

Show phone number

About De Stadstuyn

Cuisine: French, Dutch

.

Reserve a table Reserve a table
All restaurants in Nijmegen

Frequently asked questions

No, for most restaurants you don't have to pay upfront when you make a reservation.
Some restaurants only accept reservations with a small down payment, this is clearly indicated when making a reservation.

If you have lost the confirmation, please email to [email protected] with your reservation details.

Once you have made your reservation, you will automatically receive an e-mail with an invitation to share your gastronomic experience with the restaurant in a review. Click on 'leave a review' in the e-mail and here you can write a review about the restaurant you have visited.

You will receive a confirmation several minutes after you've made the reservation by email. No email? Please check your spambox.

Restaurants are happy to take your dietary requirements into account. You can indicate this in the comments on the booking form.

Drinks are not included in de menu price. Only, if its clearly stated in de deal description.

You can cancel your reservation from the confirmation email: Click on manage reservation in the email and click on the cancel reservation button. If you have created an account, you can also do this easily by going to 'my reservations'. You can also contact us by phone +31 20 486 67 29 or by email at [email protected].

You can use it on www.restaurantdinercheque.nl and make a reservation on this website at the restaurant of your choice. Please note: if you received the code through another partner, such as Gall & Gall or Blokker, please go to the website which you will find on your voucher code.

.

If you have an account on our site, you can access your reservation after logging in.
Don't have an account? Click on the link in the confirmation email you got from us.

It's not possible to add extra codes while making changes to a reservation. To do this, you need to cancel your old reservation and make a new one with all the codes added (the code used before will be activated again immediately after cancelling).

Diningcity Restaurant Deals

Yes, I would like to receive amazing discounts at restaurants!

Popular cities

View all restaurants
Add your restaurant

Do you think your restaurant should to be on this website also? Add your restaurant now!

Add restaurant for free

All cities