Grand café Fanfare

Dutch |
7,6 (14 reviews)
Free cancellation

You can cancel your reservation at this restaurant any time.

What 14 people say about Grand café Fanfare

7.6 Based on 14 reviews. 67% of the guests recommend this restaurant.
Food
Service
Atmosphere
Write a review

"Gezellig, knusse sfeer en goed eten"
8.0 Cuisine 8 | Service 8 | Atmosphere 8

Gezellig.
Goede bediening
Lekker (en veel!)) eten
Laagdrempelig
Leuke locatie

Jammer dat De Fanfare een beetje moeilijk toegankelijk is als je per auto komt.
(zoals de meeste restaurants in Giethoorn)

Truus at 17 February 2018

"lekker en gezellig eten"
8.0 Cuisine 8 | Service 8 | Atmosphere 8

Op een rustige zondagavond in januari werden wij vriendelijk en attent ontvangen en naar onze gereserveerde plaatsen gebracht.
Na geadviseerd te zijn hebben we onze keus gemaakt.
Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zag er verzorgd uit
En het was ook nog hardstikke lekker
Na afloop nog even een praatje gem...

Read full review

Op een rustige zondagavond in januari werden wij vriendelijk en attent ontvangen en naar onze gereserveerde plaatsen gebracht.
Na geadviseerd te zijn hebben we onze keus gemaakt.
Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zag er verzorgd uit
En het was ook nog hardstikke lekker
Na afloop nog even een praatje gemaakt met het vriendelijke personeel
en daarna gingen we met een voldaan gevoel naar huis

B&B at 01 February 2018

9.3 Cuisine 10 | Service 8 | Atmosphere 10

Leuk ingericht grand café. Attente vriendelijke bediening en heerlijk eten.

Maartje at 15 January 2018

"Loftrompet"
8.0 Cuisine 8 | Service 8 | Atmosphere 8

Het was op een rustige zaterdagavond in januari 2018, maar desondanks erg gezellig bij De Fanfare. Deels door de bijzondere inrichting, maar ook door het klantvriendelijke personeel.
Het eten was het Menu du Chef. Dit was met voor-, hoofd- en nagerecht. In één woord voortreffelijk!

Bé Puister at 08 January 2018

Map All restaurants in Giethoorn

Show phone number

About Grand café Fanfare

Cuisine: Dutch

Since 2007, Natasja & Arie-Willem Vermeij are proud owners of Grand Café Fanfare, which is located in the middle of the village Giethoorn.
The Grand Café is just next to the canal.

The atmosphere is relaxed and pleasant. Enjoy the lovely terrace or the cosy atmosphere inside.

Let the delicious dishes surprise you!!

Reserve a table Reserve a table
All restaurants in Giethoorn

Frequently asked questions

No, for most restaurants you don't have to pay upfront when you make a reservation.
Some restaurants only accept reservations with a small down payment, this is clearly indicated when making a reservation.

If you have lost the confirmation, please email to [email protected] with your reservation details.

Once you have made your reservation, you will automatically receive an e-mail with an invitation to share your gastronomic experience with the restaurant in a review. Click on 'leave a review' in the e-mail and here you can write a review about the restaurant you have visited.

You will receive a confirmation several minutes after you've made the reservation by email. No email? Please check your spambox.

Restaurants are happy to take your dietary requirements into account. You can indicate this in the comments on the booking form.

Drinks are not included in de menu price. Only, if its clearly stated in de deal description.

You can cancel your reservation from the confirmation email: Click on manage reservation in the email and click on the cancel reservation button. If you have created an account, you can also do this easily by going to 'my reservations'. You can also contact us by phone +31 20 486 67 29 or by email at [email protected].

You can use it on www.restaurantdinercheque.nl and make a reservation on this website at the restaurant of your choice. Please note: if you received the code through another partner, such as Gall & Gall or Blokker, please go to the website which you will find on your voucher code.

.

If you have an account on our site, you can access your reservation after logging in.
Don't have an account? Click on the link in the confirmation email you got from us.

It's not possible to add extra codes while making changes to a reservation. To do this, you need to cancel your old reservation and make a new one with all the codes added (the code used before will be activated again immediately after cancelling).

Diningcity Restaurant Deals

Yes, I would like to receive amazing discounts at restaurants!

Popular cities

View all restaurants
Add your restaurant

Do you think your restaurant should to be on this website also? Add your restaurant now!

Add restaurant for free

All cities