Brasserie De Zeven Reuzen

Dutch |
8,6 (145 reviews)
95% recommended

Brasserie De Zeven Reuzen

Dutch |
8,6 (145 reviews)
95% recommended
Free cancellation

Book your table now with free cancellation.

What 145 people say about Brasserie De Zeven Reuzen

8.6 Based on 145 reviews. 95% of the guests recommend this restaurant.
Food
Service
Atmosphere
Write a review

"Buitenzorg Ede"
8.7 Cuisine 8 | Service 10 | Atmosphere 8

Wij hebben afgelopen maandagavond bij Buitenzorg gegeten met de Primeravoucher. Wij hebben heerlijk gegeten. Gelukkig geen standaard gerechten zoals bij velen maar een verrassend aanbod van verschillende gerechten. Zelf samen te stellen, ook via de actie, dus geen vast menu.
Aan aandacht geen gebrek gehad. (het was...

Read full review

Wij hebben afgelopen maandagavond bij Buitenzorg gegeten met de Primeravoucher. Wij hebben heerlijk gegeten. Gelukkig geen standaard gerechten zoals bij velen maar een verrassend aanbod van verschillende gerechten. Zelf samen te stellen, ook via de actie, dus geen vast menu.
Aan aandacht geen gebrek gehad. (het was natuurlijk maandagavond) Bediening kwam regelmatig even informeren of alles naar wens was en de chef-kok kwam zelfs ook nog even aan tafel informeren toen bleek dat wij ons hoofdgerecht niet helemaal op hadden gegeten. Wij zijn geen hele grote eters, en hadden meer dan genoeg. De ambiance is gezellig, beetje verschillende stijlen door elkaar, en gericht op alle soorten gezelschappen. Een aanrader waar wij zeker nog eens vaker langsgaan! Toppers!

Annemarie & Marcel at 31 January 2018

"Gezellige avond bij Buitenzorg"
9.3 Cuisine 9 | Service 10 | Atmosphere 9

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Buitenzorg! Met een aantal vriendinnen lekker avondje weg. Eten was top, mooie gerechten en mooi opgemaakt.
Vriendelijk personeel, die ondanks de drukte wel de tijd voor je nam.
Kortom: zeker een plek om terug te komen.

Hanneke at 30 January 2018

"Uit eten bij Buitenzorg"
4.7 Cuisine 8 | Service 2 | Atmosphere 4

Bij binnenkomst werden we genegeerd. Het duurde lang voordat we door een personeelslid aangesproken werden. We kregen een leuke plek om te eten. Het 1ste drankje en de kaart kregen we binnen niet al te lange tijd. Nadat de bestelling opgenomen was duurde het ruim 3 kwartier voordat we het voorgerecht hadden, wat pri...

Read full review

Bij binnenkomst werden we genegeerd. Het duurde lang voordat we door een personeelslid aangesproken werden. We kregen een leuke plek om te eten. Het 1ste drankje en de kaart kregen we binnen niet al te lange tijd. Nadat de bestelling opgenomen was duurde het ruim 3 kwartier voordat we het voorgerecht hadden, wat prima smaakte. Het hoofdgerecht kwam daarna binnen niet al te lange tijd. Je kreeg er verder niks bij aan extra groente, aardappeltjes o.i.d. Erg weinig eten dus. Het smaakte wel goed. In de tussentijd komt er niemand langs om te vragen of het goed smaakt of dat je nog een drankje wil. Mijn man is zelf naar de bar gelopen om om een drankje te vragen.De verse jus d'orange was inmiddels op dus moest er iets anders gekozen worden Vervolgens duurde het weer ruim 10 minuten voordat het drankje kwam. Het hoofdgerecht hadden we tegen die tijd al op. De mensen aan de dichtstbijzijnde tafel werden ook steeds luidruchtiger dat we elkaar soms niet konden verstaan. Na het hoofdgerecht hebben we een kwartier zitten wachten of er nog eens iemand langs kwam om te vragen of we nog een nagerecht wilde. Er kwam niemand dus we zijn vertrokken. We gaan hier niet gauw nog een keertje heen. Het bedienend personeel weet echt niet wat ze moeten doen dus doen maar wat. Ze waren echt druk maar er zat totaal geen systeem in. Dat is niet hun fout maar van degene die ze moet aansturen of inwerken. Ontzettend jammer want zo vaak gaan we niet uit eten.

Katinka at 28 January 2018

"diner buitenzorg"
4.7 Cuisine 6 | Service 4 | Atmosphere 4

De ambiance is ondertussen wel behoorlijk verlopen.
Voorgerecht was prima; hoofdgerecht (wild zwijn) was taai het andere was smakelijk.; na gerecht: een kom vol chocoladesaus met daarin 3 bollen ijs en 1 slagroom; Had meer van gemaakt kunnen worden. Het andere nagerecht was goed.
De serveerster ging na ons voorger...

Read full review

De ambiance is ondertussen wel behoorlijk verlopen.
Voorgerecht was prima; hoofdgerecht (wild zwijn) was taai het andere was smakelijk.; na gerecht: een kom vol chocoladesaus met daarin 3 bollen ijs en 1 slagroom; Had meer van gemaakt kunnen worden. Het andere nagerecht was goed.
De serveerster ging na ons voorgerecht uitgebreid staan telefoneren (een gesprek over o.a. wintersport). Wij moesten daarop wachten, en ook tot zij afgerekend had met de heren van de Rotary. Wij zaten overigens als enige gasten in het restaurant.

Liesbeth Gerbrands at 26 January 2018

"Fantastisch!!"
10.0 Cuisine 10 | Service 10 | Atmosphere 10

Ambiance sfeervol en prachtig.
Eten voortreffelijkheid en een top gastheer genaamd Peter! Heerlijke avond gehad!!

Anneke at 08 January 2018

Map All restaurants in Ede

Show phone number

About Brasserie De Zeven Reuzen

Cuisine: Dutch

Looking for a restaurant in Ede? Then it's nice that you have just discovered Brasserie De Zeven Reuzen. Of all the restaurants in Ede, Brasserie De Zeven Reuzen is surely the most striking. Delicious dining on the most beautiful terrace, between centuries-old chestnut trees. Or cosy up inside in one of our high-profile rooms. A unique tavern with a rich history. Over the years, many people have enjoyed its hospitality, often under the most diverse circumstances.

Reserve a table Reserve a table
All restaurants in Ede

Frequently asked questions

No, for most restaurants you don't have to pay upfront when you make a reservation.
Some restaurants only accept reservations with a small down payment, this is clearly indicated when making a reservation.

If you have lost the confirmation, please email to [email protected] with your reservation details.

Once you have made your reservation, you will automatically receive an e-mail with an invitation to share your gastronomic experience with the restaurant in a review. Click on 'leave a review' in the e-mail and here you can write a review about the restaurant you have visited.

You will receive a confirmation several minutes after you've made the reservation by email. No email? Please check your spambox.

Restaurants are happy to take your dietary requirements into account. You can indicate this in the comments on the booking form.

Drinks are not included in de menu price. Only, if its clearly stated in de deal description.

You can cancel your reservation from the confirmation email: Click on manage reservation in the email and click on the cancel reservation button. If you have created an account, you can also do this easily by going to 'my reservations'. You can also contact us by phone +31 20 486 67 29 or by email at [email protected].

You can use it on www.restaurantdinercheque.nl and make a reservation on this website at the restaurant of your choice. Please note: if you received the code through another partner, such as Gall & Gall or Blokker, please go to the website which you will find on your voucher code.

.

If you have an account on our site, you can access your reservation after logging in.
Don't have an account? Click on the link in the confirmation email you got from us.

It's not possible to add extra codes while making changes to a reservation. To do this, you need to cancel your old reservation and make a new one with all the codes added (the code used before will be activated again immediately after cancelling).

Diningcity Restaurant Deals

Yes, I would like to receive amazing discounts at restaurants!

Popular cities

View all restaurants
Add your restaurant

Do you think your restaurant should to be on this website also? Add your restaurant now!

Add restaurant for free

All cities