The India Paradise

Aziatisch, Indiaas |
8,4 (26 reviews)
92% aanbevolen

The India Paradise 3 course speciaal diner (66,95 voor 2 personen) € 33,47 € 23,47

The India Paradise

Aziatisch, Indiaas |
8,4 (26 reviews)
92% aanbevolen

The India Paradise 3 course speciaal diner (66,95 voor 2 personen) € 33,47 € 23,47

Gratis annuleren

Je kunt bij dit restaurant gratis annuleren. Reserveer nu, dan ben je alvast verzekerd van je tafel.

Menu
The India Paradise 3 course speciaal diner (66,95 voor 2 personen)
€ 33,47 € 23,47

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Dinercheque vouchercode in.

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinercheque in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinercheque t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald. Let op: het originele menu is 66,95 voor 2 personen. Met de dinercheque ontvangt u 20,- korting. De uiteindelijke prijs voor 2 personen is dus 46,95. Alles wat bij wordt besteld is niet inclusief.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

RESERVEER RESERVEER

Wat 26 mensen zeggen over The India Paradise

8.4 Gebaseerd op 26 reviews. 92% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Zeer goed restaurant "
9.3 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 8

Voor de eerste keer geweest, maar kom zeker terug.

Martin op 02 oktober 2022
Geverifiëerd

"India Paradise"
8.7 Keuken 9 | Service 9 | Sfeer 8

Delicious food and very good value. The waitress explained each course as it was served. We'll definitely be going back to eat there and will recommend to friends and family.

Sharon G op 18 september 2022
Geverifiëerd

"helaas geen paradise..."
4.3 Keuken 4 | Service 4 | Sfeer 5

Het eten was als beschreven - 3 gangen, chef's keuze. Alles was heel zout en het was duidelijk dat sommige dingen niet vers worden gemaakt.
Voor- en hoofdgerechten: Samosa was lekker! Kip was droog - zowel de tandoori kip als in de twee currygerechten. Naan was ook droog - tenminste niet uit de magnetron, maar ook...

Lees hele review

Het eten was als beschreven - 3 gangen, chef's keuze. Alles was heel zout en het was duidelijk dat sommige dingen niet vers worden gemaakt.
Voor- en hoofdgerechten: Samosa was lekker! Kip was droog - zowel de tandoori kip als in de twee currygerechten. Naan was ook droog - tenminste niet uit de magnetron, maar ook niet super vers. Nagerecht: Gulab jamun zat al lang in siroop voordat het uit was geserveerd - ik heb een gevoel dat het opgepiept was in de magnetron. Mangoijs was keihard en had vriesbrand. Bediening: Ik had ook aangegeven een notenallergie te hebben, kreeg een bord met noten erop als nagerecht en was door de bedining verteld om om de noten heen te eten - grote zucht toen ik om een nieuwe bord vroeg.

Eerlijk gezegd was mijnfavoriet gerecht de spinaziesalade die we bij hebben besteld - en die is best moeilijk te verknoeien. Je krijgt wel dubbel zoveel eten dan wat je nodig zou hebben...maar moet dan ook een toeslag van €2 betalen als je de restjes mee naar huis wil nemen.

Echt jammer, deze ervaring.

pip (3 reviews) op 13 september 2022
Geverifiëerd
Arvind Bajaj heeft gereageerd op 14 september 2022

Dear Guest, Thanks for making your reservation for the 3 course menu and the time to send us the feedback of your visit. Every feedback is very important for us to make any improvements. I would like to reply on certain points where we made efforts so find the feedback somehow a bit incorrect.

Salty food: We always check with the guests few minutes after serving the food if everything is ok, and did the same with your table also. In fact the manager himself went to your table while you were having the main course and asked how is the food? We got a positive response that everything is very tasty. If somehow you found the food salty then the same should have been conveyed to the waitress / manager and we would have happily replaced the food. All our products are made fresh and by all means you can check the kitchen on your next visit if you wish.

Gulab jamun: is always kept soaked in the syrup otherwise it becomes dry and yes, we do heat the gulab jamun in the microwave to make it warm as it is always stored in the fridge to maintain freshness and guests do not like it served cold.

Mango kulfi: It is a frozen dessert so obviously served straight from the freezer.

Nut allergy: Sorry if it got ignored but the minute you asked the waitress on this, we immediately gave you a new dessert platter.

Food quantity: You were with 3 guests and we always make sure that the food is not less and rather the large portion sizes should be appreciated. If we give less food, then the guests complain that they did not get enough for the money they paid.

We once again apologise for any inconvenience caused but we did and always do our best efforts to keep the guest happy with our food and service.

Best regards
Arvind Bajaj


"Poor service slow and poor food, overpriced"
1.7 Keuken 2 | Service 1 | Sfeer 2

Moody waitresses, food took over an hour and was poor quality. Very expensive.

Neal Coleman op 11 september 2022
Geverifiëerd

"The india paradise"
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Eten is goed maar wel erg duur.

Rene Gouw op 31 juli 2022
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurants in Rotterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over The India Paradise

Keuken: Aziatisch, Indiaas

Het Rotterdam gelegen Indias restaurant is een specialist in de keuken. Het restaurant biedt een divers en smaakvol menu aan, met authentieke kruiden die delicaat verwerkt zijn in de gerechten.
De prachtige en heerlijk gerechten worden met expertise bereidt voor de gast.

The Indian Paradise is een warm en intiem, huiselijk en toegangelijk. voor iedereen op zoek naar kwaliteit in Rotterdam.

Wil jij ook voordelig en lekker kennismaken met de geweldige keuken van The Indian Palace?

Reserveer snel: vol is vol.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Rotterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected]

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveer formulier.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op Diningcity hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden