De Blokker Dinerbon is verlengd t/m 30 september 2022!
Veelgestelde vragen
Reserveren
Is reserveren gratis?
Hoe weet ik dat mijn reservering bevestigd is?
Ik volg een speciaal dieet, hoe kan hier rekening mee gehouden worden?
Zijn de drankjes inbegrepen in de menuprijs?
Moet ik vooraf betalen?
Er is geen beschikbaarheid bij het restaurant, wat nu?
Ik wil een reservering maken maar het lukt mij niet. Wat kan ik doen?
Kan ik filteren op restaurants die een vegetarisch menu aanbieden?
Annuleren
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Is annuleren gratis?
Is annuleren gratis bij een aanbetaling?
Ik kan de reservering niet meer annuleren, wat nu?
Ik heb een fout gemaakt in mijn reservering, kan ik dit wijzigen?
Tot wanneer kan ik annuleren?
Ik wil mijn reservering annuleren maar ik heb mijn bevestiging niet. Wat kan ik doen?
Mijn reservering is geannuleerd of heb ik geannuleerd, kan ik mijn code weer gebruiken?
Dinercheque
Waar kan ik met mijn Restaurant Dinercheque reserveren?
Mijn reservering is geannuleerd, wat nu?
Hoeveel Restaurant Dinercheques mag ik per reservering inleveren?
Wanneer is de Restaurant Dinercheque geldig?
Welke code moet ik gebruiken?
Hoeveel korting krijg ik met de Restaurant Dinercheque?
De website geeft een melding: ‘Vouchercode niet geldig', wat nu?
De website geeft een melding: ‘Vouchercode al gebruikt’, wat nu?
Kan ik mijn vouchercodes inwisselen voor een afhaalmaaltijd?
Is de geldigheid van mijn vouchercode verlengd door Covid-19?
Overig & contact
Hoe kan ik DiningCity bereiken?
Ik wil graag een restaurant aanbevelen voor Diningcity, hoe kan ik dat doen?
Ik zou graag willen adverteren op Diningcity. Met wie kan ik het beste contact opnemen?
Ik zou graag een mogelijk samenwerking willen bespreken.
Staat je vraag en antwoord er niet tussen?